Calltracking
Veel organisaties meten enkel webconversies, terwijl er ook veel klanten zijn die telefonisch converteren. Met name binnen de b2b markt komen veel conversies binnen via de telefoon. Met behulp van calltracking kunnen wij deze conversies wel in kaart brengen. Zodat jij precies weet wat je geïnvesteerde euro's echt opleveren.
De voordelen van Calltracking
✓ Inzicht in telefonische conversies
✓ ROI van offline kanalen
✓ Het juiste kanaal selecteren
Calltracking toont iedere bezoeker een dynamisch gegeneerd telefoonnummer. Een dynamisch telefoonnummer is een uniek telefoonnummer, toegewezen aan de sessie van een gebruiker. Bezoekers die gelijktijdig de website bezoeken zien, dus allemaal een ander telefoonnummer. De calltracking software schakelt dit nummer vervolgens door naar het daadwerkelijke nummer en kan vervolgens dit nummer koppelen aan de sessie van de bezoeker.
Onze aanpak
Al onze specialisten beschikken over jaren ervaring. Hierdoor weet jij zeker dat de data inzichten worden vertaald naar duidelijke rapporten en krijg je een overzicht met concrete verbeterpunten.
Ieder traject is maatwerk, want iedere organisatie is anders. Het kan zijn dat de huidige inzet wordt herzien, maar het kan ook zijn dat we het account volledig opnieuw inrichten.
Dit doen we samen met met jou en indien gewenst betrekken we je gedurende het gehele proces om dit te waarborgen.
Jouw data eindelijk inzichtelijk
Calltracking door MarketingConcurrent
✓ Volledig inzicht in waarde online kanalen
✓ Zet marketingbudgetten efficiënter in.
✓ Vastleggen van doelgroepgedrag.
✓ Optimalisatie van digitale strategie
Benieuwd wat wij voor jouw online resultaten kunnen doen?
Leg jouw case aan ons voor.
Neem direct contact op of vul het formulier in.
✓ Profiteer van onze jarenlange ervaring.
✓ Wij werken voor webshops en websites in vele branches. Van grote tot kleine bedrijven en van nationale ondernemingen tot internationale spelers.
✓ Ontdek waar kansen liggen. 100% zekerheid dat we met interessante en waardevolle inzichten komen.